WIADOMOŚCI

Kubica podejmie decyzję wkrótce
Kubica podejmie decyzję wkrótce
Robert Kubica zdradził mediom, że decyzję w sprawie swojej przyszłości chciałby podjąć wkrótce, przyznając, że sytuacja w jakiej znalazł się zespół Renault po wyjściu na jaw „afery wypadkowej”, nieco skomplikowało wybór opcji na przyszły sezon.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Od początku spekulowano, że Polak jest obiektem zainteresowania wielu zespołów w tym również ekipy Renault, jednak podpisanie kontraktu z francuskim zespołem przed poznaniem werdyktu Światowej Rady Sportów Motorowych w sprawie wypadku Nelsona Piquet podczas GP Singapuru 2008 mogłoby być bardzo ryzykowane, gdyż zespół w przypadku orzeczenia winy może zostać nawet wykluczony z mistrzostw.

Inną opcją dla Roberta Kubicy, o której także mówi się głośno jest przejście do mającego rasowe korzenie wyścigowe zespołu Franka Williamsa, który ma ponoć szukać zastępcy dla odchodzącego do Brawn GP Nico Rosberga.

„Sądzę, że jesteśmy w bardzo zajętym okresie sezonu” mówił Kubica na temat stanu jego kontraktów. „Nie ma jednoznacznej odpowiedzi gdzie będę jeździł, ale z pewnością liczę na to, że wkrótce będziemy mogli podać ostateczną decyzję, gdy będę wiedział gdzie i dla kogo będę się ścigał.”

Zapytany o to, czy sytuacja Renault skomplikowała jego plany na sezon 2010, Polak odparł: „I tak, i nie. Z pewnością Renault jest jedną z opcji, z pewnością teraz będziemy musieli poczekać i zobaczyć jakie będą decyzje. Ale Renault nie było jedyną opcją więc musimy popracować także nad innymi.”

Kubica nie chciał także zdradzić czy afera wokół francuskiego zespołu wpłynęła na zmianę jego opinii o Renault: „Szczerze, nie lubię o tym rozmawiać ponieważ nie jestem w to zaangażowany. Nie mam żadnych informacji, wiem o tym jedynie z prasy, więc wolałbym tego nie komentować.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

91 KOMENTARZY
avatar
granat88

17.09.2009 18:29

0

Wydaje mi się że jak się uspokoi z tą aferą i Renault będzie jeździł w F1 to Kubica w 2010 roku zasiądzie za kierownicą bolidu właśnie tej firmy


avatar
redlum

17.09.2009 18:32

0

Nico Rosberg przechodzi do Brawn GP? Za kogo? Chyba mnie coś ominęło...


avatar
adiś

17.09.2009 18:33

0

Ja szdze,ze Williams jest opcja i tam wyladuje,nie ma co marzyc o Ferrari,bo tam maja kontrakty,a Massa wroci na pewno,a w 2011 roku zatrudnia Alonso.Williams bedzie moim zdaniem najlepsza opcja,Team sie rozwija,ma perspektywy i prawdopodobnie silniki Renault tez mial bedzie.A jak by nie patrzyc zespol zwielkimi sukcesami w przeszlosci,i za wszelka cene bedzie chcial w przyszlosci do nich wrocic.


avatar
black knight

17.09.2009 18:34

0

2. Przecież Barichello po zdobyciu mistrzostwa odszedł z Brawna... x]


avatar
redux

17.09.2009 18:36

0

2. redlum - takie ploty, że Mercedes się przy tym upiera. Za Rubensa ponoć, ale za wcześnie pisać, że to done deal. Ja nawet nie podejmuję się za bardzo spekulować o przyszłości Kubicy. Za dużo już tego było, by z morza plotek wyłuskać jakieś sensowne przesłanki.


avatar
hot dog

17.09.2009 18:38

0

"I tak i nie" I tak bo mial isc do Reno i nie bo Flavio nie bedzie juz blokowal przejscia do Wiliamsa. Mama nadz ze trafi do Brown GP.


avatar
black knight

17.09.2009 18:40

0

a ja mam nadzieję, że nie trafi do tego nowego teamu o którym wielu ludzi pisze... jakiś Brown GP, czy coś takiego


avatar
joybubbles

17.09.2009 18:41

0

A wiadomo co z Kovalainenem? Bo może tam się zwolni miejsce, oczywiście nie dla Roberta, ale kolejna rotacja w składach może mu pomóc.


avatar
joybubbles

17.09.2009 18:42

0

A z przejsciem do Renault teraz to może nie być tak łatwo, bo największym zwolennikiem Kubicy w tym zespole był Briatore...


avatar
hot dog

17.09.2009 18:51

0

7. black knight masz racje niech idzie do starego, slabego zespolu np Toyota.


avatar
Retro

17.09.2009 18:53

0

To Robert ma iśc do Williamsa a Rosberg do Brawna ? Przecież to chore :O


avatar
Jacobek

17.09.2009 18:59

0

hot dog nie zauwazyles ze black knight ironizuje nieznajomośc nazwy zespolu BrAwn GP ;D ja mysle ze bedzie problem z roberciakiem ... Najlepsze opcje to renault i williams, reno niepewne, a wiliams byl slaby i bedzie slaby nie sądze zeby to sie zmienilo ... Odkąd skonczyli wspolprace z BMW a Williams zaczal chorować i ma problemy z prowadzeniem teamu.... wiliams to juz nie ten sam team który ma zadatki na osiąganie sukcesów


avatar
morek154

17.09.2009 18:59

0

a ja myśle ze kubica pójdzie siedziec po tym jak zaper........ stołem po pijaku swojej nowej byłej i niedoszłej zonie


avatar
strong1

17.09.2009 19:00

0

Niech idzie do Franka innej opcji nie widzę.Oby z silnikami nie-Costwortha,najlepiej z tymi od Renault.Nawet jak się coś nie uda to przynajmniej pojeżdzi w aucie,które jest legendą. Brawn to lepsza opcja-nie ma wątpliwości w świetle ostatnich doniesień o podjęciu współpracy z Mercedesem i zabezpieczeniu środków na lata,że ten team przynajmniej w pojedynczych GP będzie odnosił sukcesy mając super silniki ,ale to NIE przejdzie. Należy się do tego przyzyczaić-Niemcy w sporcie jakoś zaskakująco często stoją nam-w sensie Polakom na drodze,a tym razem ukryają się za nazwiskami Haug i Rosberg i udziałami Mercedesa...


avatar
strong1

17.09.2009 19:11

0

Wkrótce...Jak w TV pojawiają się zajawki nowych programów to z wyprzedzeniem mniej więcej trzytygodniowym:).Trudno powiedzieć,jak się to wszystko potoczy,ale jak dla mnie ta wypowiedż i postawienie takiego deadline jest sygnałem,że Robert nie zamierza czekać w nieskończoność na to co ostatecznie stanie się w sprawie nowego zespołu- Qdbak Sauber. W sumie niech jeżdzi gdzie mu się podoba-grunt żeby jeżdził ,natomiast oby poza Toyotą,która wciąż nie wie o co biega w zróżnicowaniu ich osiągów,które raz były lepsze,a raz gorsze,a coraz częściej są już tylko fatalne.Jakoś ostatecznie straciłem wiarę iż Japończycy jeszcze cokolwiek poważnego ugrają w F1. Sądze,że nie dotrzymają Concorde'a prędzej,czy póżniej.


avatar
Budda89

17.09.2009 19:20

0

Robert w Wiliamsie to moje marzenie :-)


avatar
OBI

17.09.2009 19:35

0

Każdy może mieć życzenia,a moje zdanie jest takie że Robert będzie jeździł tam gdzie lepiej zapłacą ! :)


avatar
BMWbmw

17.09.2009 19:36

0

Budda89 moje też :)


avatar
Raven89

17.09.2009 19:41

0

Robert zastanów się na poważnie i zosań razem z Sauberem.Każda inna decyzja będzie błędem,no chyba,że dostaniesz propozycję od Ferrari.Jestem pewien,że Sauber będzie w przyszłym sezonie znowu w ścisłej czołówce.


avatar
szakal_No1

17.09.2009 19:41

0

przejscie do Franka ma dwa plusy , jezeli nie dadza rady poskladac klasowego bolidu -napewno beda silnym sredniakiem co daje mozliwosc przejechania sezonu w ktorym utwierdzi potencjalnych przyszlych pracodawcow o swojej wartosci. opcja druga Williams tworzy mega szybki i konkurencujny bolid , KUB + swietny bolid przywraca swietnosc stajnii a wtedy wszysko jest mozliwe (pierwsze dwa tytuly za kierwnica williams-a,, nastepne w SF - oczywiscie wiecej niz 5 -- oczywiscie zart)


avatar
yantar

17.09.2009 19:43

0

Wiliams to ciężka opcja, team rządzony jest apodyktycznie i w moim przekonaniu ma małe szanse na sukces przez swoja dość skostniałą formę zarządzania. Niestety sytuacja dla RK, który chciałby powalczyć o mistrzostwo jest obecnie bardzo nieciekawa i obawiam i się, że może zrezygnować z F1 na rzecz rajdów (ilez mozna sezonów mówić oklepane "rozwijamy się, bla bla bla"). No ale nic będziem kibicować dalej.


avatar
lvl18

17.09.2009 19:43

0

Zakładając że Ferrari ma kierowców na 2010 i że Renault zostanie wykluczony to najlepszą opcją byłby McLaren, RK napewno pokazałby że nie ustepuje w niczym LH. Jeśli nie McL to już tylko Williams


avatar
Shallan

17.09.2009 19:51

0

Są dwie opcje: WIlliams albo zespół, w którym jednym ze sponsorów będzie Petronas. Albo przeoczyłem, albo nie było na razie żadnej informacji o tym, czy Petronas będzie dalej sponsorował Quadbak Sauber, czy podłącza się do tego nowego malezyjskiego Lotusa? Skąd taki wniosek? KUB ma jakieś konszachty z Petronasem - sponsorują jego team kartingowy, wchodzą też z interesem do Polski, co jest już starą informacją (pojawiła się przy okazji wejścia w sponsoring teamu kartingowego Kubicy). Nie wiadomo, jak wyglądają układy KUB z Petronasem, ale jeśli oni zostaną przy jakimś zespole, to wg mnie KUB będzie tam jeździł.


avatar
antos05

17.09.2009 19:56

0

McL nie..............Zostanie tam stłamszony przez bandę Anglików faworyzujących HAM(przepraszam wszystkich fanów McL).Po "aferze singapurskiej" zostają opcje Williams bądź Quadbak Sauber.


avatar
arekssj4

17.09.2009 19:58

0

Myślę że pójdzie do Renault na 100% jeśli będzie dopuszczone, kiedyś RK powiedział (nie przytoczę dosłownie) "Myślę ze zespół który wygrywał i obecnie który jest bardzo dobry w rozwijaniu nowego bolidu byłby dobrą przyszłością" czy coś takiego ;p Nie ma co się oszukiwać że chodzi o Renault ;] a Williams to jest opcja gdy nie wypali pierwsza. po cichu licze na brawn lub mclaren niech pokarze Hamiltonowi ;]


avatar
Budda89

17.09.2009 20:01

0

Jaki Quadbak Sauber... SAUBER FERRARI F1 TEAM. Ładniej brzmi :-)


avatar
Forza Ferrari

17.09.2009 20:04

0

Odskocze tak od tematu,komu sie chce troche pobawić w Photoshopie,bo z chęcią bym zobaczył jak komponuje sie kask Alonso w Ferrari,Kubicy w Renault i Kimiego w tegorocznym MCLarenie;D


avatar
Iwan.

17.09.2009 20:06

0

Błeeeeee. Przejście RK z BMW do Williamsa przy obecnej formie ekip to by było klasyczne "z deszczu pod rynnę".


avatar
ris

17.09.2009 20:07

0

To już oklepane Ciągle te same teamy wymieniacie. A Może Lotus lub Qadbak- Sauber ? :-)


avatar
Iwan.

17.09.2009 20:08

0

Przeszczęśliwy bym był, gdyby trafił do McLarena. Lepszej alternatywy po prostu NIE MA.


avatar
el_diablo

17.09.2009 20:08

0

Mówicie o Sauberze. Ale Sauber z tymi samymi ludzmi co teraz ? Rampf i Theissen zostaja ? Chyba nie bo to ludzie z BMW Motorsport>Poprawcie mnie jezeli sie myle


avatar
redux

17.09.2009 20:11

0

31. el_diablo - niby są związani z BMW, ale gdzieś mi wpadła w oko wypowiedź Doktora, sugerująca, że chętnie nadal szefowałby teamowi, nawet przy nowym właścicielu.


avatar
ris

17.09.2009 20:14

0

Tak, tak Doktorek chętnie by został nawet się angażował e uratowanie zespołu.


avatar
Konik_mekr

17.09.2009 20:16

0

A może na pieszo?:) No pożyjemy, zobaczymy, z wypowiedzi wynika jasno, że Robert chciał iść do Renault - skoro czeka na werdykt, to znaczy, że to był jego priorytet.


avatar
ris

17.09.2009 20:20

0

Dajcie sobie spokój z Renaultem - jeśli zostaną w formule to będą inni ludzie inny szef. Może niejaki Grosjean będzie numerem jeden i można łatwo wpaść z deszczu pod rynnę. Według mnie opcja nieaktualna.


avatar
Budyn_F1

17.09.2009 20:25

0

Robert albo zostanie w Sauberze albo przejdzie do Wiliamsa.


avatar
Ghosthunter

17.09.2009 20:27

0

Fajnie by było jak by Robert jeździł w Wiliamsie.


avatar
ris

17.09.2009 20:32

0

37. Ghosthunter - Nie jestem przekonany, że fajnie by było. Poza tym, Frank nie będzie chciał kierowcy na jeden sezon.


avatar
Zbynio87

17.09.2009 20:41

0

Z tego co wiem to z Brawn GP ma odejsc po bardzo dlugiej karierze Rubens Barrichello jak nie zdobedzie tytulu MŚ. Dlatego mowa o przejsciu Nico Rosberg do Brawn GP. Ile w tym prawdy niewiadomo... Do Renault nie przejdzie Robert po tej aferze z wypadkiem rok temu Nelsona Piquet podczas GP Singapuru. Natomiast Wiliams to Dobry zespol! Typowy F1. Jak by przeszedl Robert Kubica do Wiliams to by z Kazuki Nakajima jezdzil i byl by 1 kierowca w tym zespole Mysle ze by to bylo Najlepsze rozmiazanie! A jesli chodzi o kase, to niewydaje mi sie zeby Robert na to patrzyl bo On juz jest ustawiony na cale zycie. Parzy raczej na to zeby tytuł MŚ zdobyc, a Wiliamsie prawdopodobnie juz nie z silnikami Toyoty a Renault od przyszlego sezonu beda jezdzic więc moga pokazac na co ich stac:) Licze na to ze przejdzie do Wiliamsa albo jakis nowy zespol go wezmie, ale to jest ostatnia deska ratulku. Wszystko beda tworzyc od poczatku a wiec mistrza tam nieznajdziemy...


avatar
antos05

17.09.2009 20:45

0

Zbynio87........... dobrze że nam podpowiedziałeś,że Robert byłby "1" w Willimasie z Nakajimą ;)


avatar
kacperboss

17.09.2009 20:46

0

W Williamsie niczego nie osiągnie... Chciałbym by trafił do McL ale tam zawsze będzie numerem 2 bo (c)ham tam jeździ :/


avatar
antos05

17.09.2009 20:46

0

naturalnie w Willamsie ;)


avatar
antos05

17.09.2009 20:52

0

naturalnie w Williamsie ;)


avatar
szakal_No1

17.09.2009 20:53

0

39. Zbynio87 "Najlepsze rozmiazanie! z by z Kazuki Nakajima jezdzil ' sorki chlopku ale nie moglem sie powstrzymac


avatar
szakal_No1

17.09.2009 21:05

0

mialo byc chlopaku , delikatne fopa


avatar
CzakaLaka

17.09.2009 21:05

0

Nakajima odchodzi z Williamsa, bo sir Frank rezygnuje z silnikow Toyoty :) P.r.os.t.e.


avatar
Zbynio87

17.09.2009 21:06

0

Szanowni Panowie Kibice Naturalna rzecza jest ze Robert Kubica jest Genialnm kierowca F1! ale patrzac realnie na swiat to Brawn GP, Red Bull, Ferrari, McLaren czyli cala czolowka jest zajeta maja kierowcow.do Renault niewydaje mi sie zeby przeszedl bo tam nieciekawa jest atmosfera. Po odejsciu Briatore i Symonds moze sie duzo zmienic niewiadomo jak duzo i w jaka strone! Wiliamsowi ucieka Rosberg a jak by tak bylo to moze byc miejsce dla Roberta Kubicy no chyba ze wezma swojego kierowce testowego Nico Hulkenberg który w zeszły weekend na torze Monza zapewnił sobie tytuł MŚ GP2 i chce startowac w F1 a Frank Williams go sobie chwali... Chyba ze stary zespol ze zmieniana nazwa i wlascicielem. To tez jest mozliwe... Szczeze mowiac nie mam pojecia gdzie bedzie jezdzil RK w sezonie 2010


avatar
jar188

17.09.2009 21:16

0

No po słowach Roberta wszystko zaczyna się układać. Alonso zapewne przejdzie do Ferrari, choć zespół wstrzymuje się z ogłoszeniem dopóki nie wyjaśni się stan i sprawność Massy. Jak Felipe nie będzie w pełni sprawny zapewne Kimi pojeździ do końca kontraktu, jeżeli nie przejdzie do McL (zresztą dużą rolę odgrywa tu Santander który jest sponsorem nie tylko Ferrari ale i wciąż McL). Rosberg oczywiście jeżeli Mercedes przejmie Brawna znajdzie tam ciepłą posadkę. W Williamsie znajdzie się Hulkenberg i ? (Kubica,Koval,Glock,Trulli, + reszta.....), w Renault na druga posadę (jeżeli zostaną) widzę (Kubica lub reszta wymieniana przy Williamsie) . Oczywiście kilka osób już pisało o takich przejściach, ale to tak ku przypomnieniu. No i nie zapominajmy, że to wszystko może potoczyć się inaczej.


avatar
niza

17.09.2009 21:20

0

Tak wszyscy spekulują i obstawiają gdzie to Robert będzie jeździł w następnym sezonie...a ja napiszę tylko tyle, że życzę Jemu i wszystkim jego fanom (w tym sobie ;)) żeby miał w 2010 roku konkurencyjny bolid (mógł nim wygrywać), a w nowym teamie był kierowcą nr 1. A jaki to będzie zespół to jest mi już obojętne tak naprawdę


avatar
ris

17.09.2009 21:28

0

Hmm. Gdzie Robert by chciał jeździć najbardziej ? no wiadomo w tym czerwonym. Pytanie- gdzie najlepiej pozna silnik i skrzynię czerwonego ? No chyba nie Renault i raczej nie w Williamsie. Jeśli Sauber dostanie zielone światło od FIA to Robert będzie jeździł w tym zespole w sezonie 2010 ! Obstawiam, też ,że któryś z nowych zepołów pozbędzie się miejsca na rzecz Saubera. Dodam tylko, że Robert szuka wozu, który da mu szanse na walkę a nie stagnację. No i ten urok Petera Saubera :-)


avatar
szakal_No1

17.09.2009 21:38

0

49. niza oby :)))


avatar
redux

17.09.2009 21:49

0

49. niza - zwłaszcza, że trudno tak naprawdę przewidzieć kto będzie konkurencyjny a kto nie. Każdy wybór może okazać się zły lub dobry. W każdym razie: dajcie mu dobry bolid a poruszy tory ;)


avatar
walerus

17.09.2009 21:56

0

Entliczek Pentliczek - czerwony stoliczek..... nie zielony?? zielony był w renault....


avatar
Fiedor

17.09.2009 22:07

0

A co sądzicie o Force India ..czy zostanie w takim niezmienionym składzie jak jest teraz?Czy byłoby tam miejsce dla Kubka? Czy mają już konkurencyjny bolid w którym nasz Robert-jeśli by tam był- zajmował by miejsce na podium(oczywiście to tylko spekulacje.ale tam naprawde wziei sie chłopaki do pracy--efekt ..dwa ostatnie Grand Prix)


avatar
faces

17.09.2009 22:16

0

Ludzie, k.... dajcie spokój z tym Renault, toż to dno jest. To jest najgorsze rozwiązanie dla Kubicy, tak samo jak zostanie w BMW (będzie pod inną nazwą).


avatar
strong1

17.09.2009 22:26

0

@ niza No patrz ja cały czas kontempluje,kombinuje a jeszcze takiego rozwiązania nie wypatrzyłem tzn albo pewność konkurencyjnego bolidu ,albo bycie numero uno w zespole.To ze sobą nie współgra.Frank to kompromis,możliwe,że zgniły.Chociaż może popatrzmy tak:Roberta nęka pech oraz "pech" ,miejmy nadzieję,że teraz ten trend się odwróci.Nic innego Nam chyba nie pozostało. @ ris "Wydumałem" nową nazwę dla ekipy Saubera "Sauber,Kubek& Ferrari" Wydaje mi się,że Robert -skoro mówi,że chce podjąć w miarę szybko decyzję to ta opcja jest trochę wątpliwa.No i ludzie rownież z Hinwill mieli w F1 raptem jeden udany sezon w historii swoich kilkunastoletnich startów.Większość,właściwie całość uczestnictwa ekip Pettera to "ciułała punktowa"(poza sezonem 0/8) No i jakbym miał znowu Taj Zena słuchać to jakiś" sok z kaktusa" przydałby się. Rampf pewnie zostaje-jest Szwajcarem i się jakoś wkręci,a ja sądze.że jednak co niektórzy pownni dostać za ten sezon po łapkach,a na ich miejsce winni przyjść goście ze świeżymi pomysłami ,aby miało to naprawdę spoko wyglądać.


avatar
b.stary

17.09.2009 22:28

0

Robert w Williamsie z silnikami Mercedesa - Marzenie.


avatar
ris

17.09.2009 22:41

0

strong1 ---- no nieźle to wykobinowałeś ale "Kubek w Ferrari bis " było by lepsze ;-) Ja bym się nie denerował jeszcze 4 ślizgi do końca sytuacja sie szybko rozwija - zobaczymy. A te silniki i skrzynie Ferrarki mogą Kubicę skusić może to być jedno z bardziej konkurencyjnych samochodów w dostępnych dla Robcia teamach >>> zobaczymy ;-)


avatar
ris

17.09.2009 22:41

0

te literówki ;-)


avatar
jar188

17.09.2009 22:51

0

Jeszcze jedna niewiadoma. Jeżeli Williams będzie jeździł z silnikami Coswortha to Robert ma kolejny problem po aferze Renault.


avatar
ris

17.09.2009 22:55

0

ar188 - o czym myślisz ?


avatar
orinocoPL

17.09.2009 23:00

0

Zgodnie z tym co przeczytalem dzisiaj w wyspiarskiej prasie, dzieki odejsciu Flavio, Williams ma wolna reke w negocjacach z Robertem i, podobno, jego przejscie jest juz przesadzone. Pozyjemy zobaczymy...


avatar
ris

17.09.2009 23:01

0

orinocoPL - oby to nie było "planet" ;-=)


avatar
orinocoPL

17.09.2009 23:12

0

63. ris -prasa to mam na mysli wydania drukowane. Na planetf1 nie zagladam :-)


avatar
ris

17.09.2009 23:15

0

orinocoPL -- to mi kamień spadł z serca :-) ;-) ;-)


avatar
jar188

17.09.2009 23:23

0

61. ris, Wiadomo , że silniki Coswortha nie będą za bardzo konkurencyjne, wiec, pomimo że zespół radzi sobie coraz lepiej to silniki mogą ich "cofnąć". Czyli, pierwszy problem, afera R., a drugi czy przejść do zespołu który jeszcze nie wiadomo "na czym" będzie jeździł. Ot mały dylemat. Pozostaje Robertowi GP Brawn ;)


avatar
ris

17.09.2009 23:29

0

66. jar188 - w sumie racja Cosworth to wielka niewiadoma. A GP Brawn nie będszie osiągalny -Mercedes chce mieć tam Niemca, a Ross Anglika więc nie ma szans ;-)


avatar
nowyziomal

18.09.2009 03:54

0

Teraz jeszcze wyjdzie że w poprzednich sezonach Renault zawdzięcza mistrza podrasowanym oponom Michelin, bo od kiedy jest Bridgestone to kompletna klapa


avatar
pz0

18.09.2009 07:07

0

68. nowyziomal - bo właśnie tak jest. Michelin rozwijał opony właśnie z myślą o Renault. Renault rozwijało bolid z myślą o Michelin.


avatar
piotrek74

18.09.2009 07:37

0

66. jar188> co do silniczków to prawdopodobnie będą miały najlepsze osiągi ponieważ mają poparcie FIA a problemem będzie niezawodność . W tej sytuacji najbliżej Robertowi do Williamsa i czeka na odejście lub decyzję Rosberga


avatar
ris

18.09.2009 07:49

0

Nie zapominajcie jak dobrze szło Robertowi na Michelinie.


avatar
jar188

18.09.2009 09:38

0

70. piotrek74, Poparcie FIA silnika nie zbuduje,silnik to nie tylko ilość KM ale też wiele innych czynników o czym wypowiadali się ludzie ze światka F1. Oni są jednak większym autorytetem w tym temacie. Dlatego też Williams za wszelką cenę nie che jeździć na tych silnikach. Nie wiem skąd masz na tym etapie informacje,że silniki będą zawodne???


avatar
piotrek74

18.09.2009 10:36

0

72. jar188 A nie uważasz że FIA wcisnęło ich na siłę do F1 i to oni będą pupilkami z zapleczem które potrafi skonstruować konkurencyjny silnik przeciwko MCL i Ferrari .Nowe zespoły potrzebują silnika który da im lekką przewagę nad starymi wyjadaczami bo z areo raczej będą do tyłu (Dlatego FIA przymknie oko ,aby było widowisko ),A odnośnie niezawodności to nie wieże że w ciągu roku uda im się sklecic silnik bezawaryjny ale może się mylę i to będzie cud-maszyna To są tylko Moje domysły


avatar
jar188

18.09.2009 13:04

0

73. piotrek74, Poczytaj co na temat tych silników sądzą ludzie z F1 zarówno z nowych jak i starych zespołów, to wiele Ci wyjaśni.


avatar
robtusiek

18.09.2009 13:44

0

Prawdopodobnie niemożliwe jest aby Robert był w McL, ale chciałbym zobaczyć go jednak w tym Team-ie tyko na jeden sezon. Ciekawa byłaby rywalizacja pomiędzy Kubicą i Hamiltonem...wiem, wiem co większość tu zgromadzonych tutaj mi powie, że Hamilton byłby faworyzowany, szczerze mówiąc mi by nie przeszkadzało gdyby Robert po błędach lub ewentualnej złej strategii (jeżeli mam snuć domysły na temat faworyzowania Hamiltona) zespołu dojeżdzał do mety drugi. Lepiej być drugi w dobrym zespole niż być numerem jeden i zaliczać tyły pierwszej dziesiątki, może uzasadnię moje myślenie. Więc, Robert zawsze może w takim zespole liczyć na potknięcia Hamiltona poprzez jego brawurę (np.tak jak ostatnio spotkanie z bandą) i od czasu do czasu wygrywać i co najważniejsze gdyby był np.drugi w klasyfikacji generalnej to wtedy jest napewno bardzo łakomym kęskiem dla wszystkich Team-ów, a w szczególności co nas wszystkich tutaj najbardziej interesuje to dla Ferrari.


avatar
Steven_21

18.09.2009 16:25

0

Jest wielce prawdopodobne że Robert w pezyszłym sezonie będzie 1-szym kierowcą BROWN GP . Kubica jest juz na etapie dopinania ostatecznych szczegulów . Troche dziwne ze prasa robi wielka scieme podając rózne bajki a nie pisze jak jest naprawdę. Myslę że Robert dokonał dobrego wyboru


avatar
piotrek74

18.09.2009 16:34

0

74. jar188 zobaczymy w następnym sezonie kto ma racje ?


avatar
michalde

18.09.2009 17:37

0

w wiliamsie, to była by według mnie dobra decyzja, bo mają dobre auto tylko jedno pytanie czy Barrichello pozostanie w Formule? jak odejdzie, to kto może go zastąpić: raczej, jest prawdopodobne, że senna. w wiliamsie na miejsce nakaimy mogą wsadzić hulkenberga, a rosberg zostanie. na potwierdzenie Roberta w jakimś zespole trzeba poczekać jeszcze


avatar
Matt90

18.09.2009 18:55

0

@76. Steven_21 hmmm to w przyszłym roku będzie jakis nowy team? BROWN GP? jakas podrobka Brawn GP? pierwszy raz słysze :) ludzie nauczcie sie pisac BRAWN GP a nie BROWN pozdro ;]


avatar
Skoczek130

18.09.2009 18:56

0

No teraz Robert ma niezły orzech do zgryzienia, gdzie tu przejśc. Prawdopodobnie Renault będzie najlepszą możliwą opcją (Ferrari raczej odpada! ;( ), ale teraz ta afera nie wiadomo do czego doprowadzi. No zobaczymy. Mam nadzieje, że wybierze możliwie najlepszą opcję!!! :))


avatar
Matt90

18.09.2009 19:12

0

ja chcialbym widziec Roberta w Williamsie w przyszłym roku bez wzgledu na to czy dostawcami silnikow bedzie Renault czy Cosworth. a jesli nie Williams to niech zostaje w Sauberze bo team napewno dopuszcza do rywalizacji w przyszlym roku. no ale to tylko moje zachcianki. pozyjemy zobaczymy;)


avatar
kedar9315

18.09.2009 21:13

0

Jestem ciekaw gdzie pobert bedzie jeździł mam nadzieje że wkrotce się dowiemy


avatar
maniek_88

18.09.2009 23:05

0

Jak dla mnie w Renault było by dobrą opcją... Kubica jest dobrym testerem i potrafi ocenić co pasuje zmienić by było lepiej, a jeśli chodzi o Renault to mam wrażenie że w przeciwieństwie do BMW tam potrafią słuchac tych wskazówek... Mieli Alonso (też dobrego kierowce-testera wg mnie) - i zrobył mistrza swiata, potem poszedł do mclarena... zrobiło sie dno... i dopiero jak wrócił zaczęły się zmiany na lepsze... ale od dna też trzeba sie chwile odbijać...


avatar
maniek_88

18.09.2009 23:10

0

@ 73. piotrek74 z silnikami do F1 jest tak... albo są wyżyłowane tak że nie starczą na 3 Gp, albo starczają na 3 GP i mniej sie z nich wyciska... więc każdy zespół szuka kompromisu pomiędzy maksymalnym wykorzystaniem silnika, i jego wytrzymałością... bo jeśli silnik by wytrzymał więcej niż powinien tzn że można z niego więcej wycisnąć...


avatar
kacperboss

18.09.2009 23:27

0

@84 Chyba nie do końca, silniki merca nie dość że mają bardzo dobre osiągi to jeszcze są mało awaryjne. Alonso jest w reno po opuszczeniu McL'a już 2 sezon, jakoś nie bardzo pomaga rozwijać bolid, bo stoją w miejscu praktycznie, nie robią wielkich postępów. Są przeciętnym zespołem, ostatnio BMW jest nawet od nich lepsze. W zeszłym sezonie ładny "progress" zrobili jak wygrali wyścig w Singapurze... Nieźle musieli sie nagłówkować żeby wpaść na takie oszustwo. Żałosny team :/


avatar
Janosoprano

19.09.2009 11:12

0

Co Wy z tym Williamsem?! Kiepski team-brak rozwoju-chyba ze przez kierowcow.KUB wie najlepiej gdzie pojsc-poczekamy zobaczymy.Jak widac bardzo liczy sie strategia-wiec moze Brawn GP,watpie baaardzo ze mcL oby nie williams...


avatar
lukasz1

19.09.2009 14:22

0

86 nie obrażaj Williamsa. To dobry team i w porównaniu do tamtego roku w tym roku zrobił duży postęp.


avatar
kacperboss

20.09.2009 11:26

0

@86 Zgadzam się. Williams to słaby zespół i słaba alternatywa dla Roberta.


avatar
przemekx16

27.09.2009 07:53

0

a może od red Bulach by pomyślał :)


avatar
przemekx16

27.09.2009 08:02

0

i jeszcze nowa nazwa tak żeby po polsku: "Składak Sauber Ferrari" ;)


avatar
99kowalski

30.09.2009 22:42

0

@75.rob - a tak mi od pewnego czasu po głowie właśnie chodzi, że Robert by może się sprawdził w McLarenie? Równojeżdżący kierowca w równojeżdżącym bolidzie? Ale się nie odzywam, bo się i tak nie znam...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu